The Market – Part 02
7. The Market – Part 02
Metrics.
a) Types of metrics:
–Operational.
–Managing.
b) KPIs: key indicators of performance, which are the reference to know whether your strategy is doing well.
–Information > many data.
Developing your department.
a) A good professional understands about this subject, but, above all, is organized and likes learning.
b) Functions x people. It is important to map out functions ( and each one should have a metric). Little by little the people will be specialized as well as having fewer functions.
c) Routines: document is essential (so that we can improve and not repeat mistakes).
d) Objective and Frequent Meetings.
Métricas.
a) Tipos de métricas:
Operacionais.
Gerenciais.
b) KPIs: indicadores-chave de performance, que serão a referência para saber se sua estratégia está indo bem. – Informação > muitos
Montando seu departamento.
a) Um bom profissional entende do assunto, mas, acima de tudo, é organizado e gosta de
aprender.
b) Funções x pessoas. É importante mapear funções (e cada uma ter uma métrica). Aos poucos as pessoas vão se especializar e ter menos funções.
c) Rotinas: documentar é essencial (para poder melhorar e não repetir erros)
d) Reuniões frequentes e objetivas.
Exercício – Após escutar os áudios, grave-se e compare-se com o que foi escutado.
Questões
Casos de Sucesso
Farmacêutica
Enfermeira
Marketing
Engenheiro
Teachers Arlei e Beatriz
Você precisa fazer o login para publicar um comentário.