The Market – Part 02


7. The Market – Part 02


Metrics.

a) Types of metrics:

Operational.

Managing.


b) KPIs: key indicators of performance, which are the reference to know whether your strategy is doing well.

Information > many data.

Developing your department.

a) A good professional understands about this subject, but, above all, is organized and likes learning.

b) Functions x people. It is important to map out functions ( and each one should have a metric). Little by little the people will be specialized as well as having fewer functions.

c) Routines: document is essential (so that we can improve and not repeat mistakes).

d) Objective and Frequent Meetings.


Métricas.

a) Tipos de métricas:

 Operacionais.

Gerenciais.


b) KPIs: indicadores-chave de performance, que serão a referência para saber se sua estratégia está indo bem. – Informação > muitos

Montando seu departamento.

a) Um bom profissional entende do assunto, mas, acima de tudo, é organizado e gosta de

aprender.

b) Funções x pessoas. É importante mapear funções (e cada uma ter uma métrica). Aos poucos as pessoas vão se especializar e ter menos funções.

c) Rotinas: documentar é essencial (para poder melhorar e não repetir erros)

d) Reuniões frequentes e objetivas.



Exercício – Após escutar os áudios, grave-se e compare-se com o que foi escutado.



 





Questões

Casos de Sucesso

  • Onde Estamos

    Rua Antônio Carlos Torres, 66 - Parque Marabá - São Paulo | CEP 00000-000


todos os direitos reservados ©

107854996